Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

The Kennedy RDA Rebuildable Atomizer. Ιδιόμορφη μη ρυθμιζόμενη εισαγωγή αέρα. Ο γνήσιος εξαντλήθηκε πολύ γρήγορα.



Ο Kennedy RDA είναι μια  ενδιαφέρων  αλλαγή  από το συμβατικό rebuildable σχεδιασμό ατμοποιητη. Η ροή του αέρα είναι το καινοτόμο χαρακτηριστικό εδώ και είναι μια ριζική αλλαγή από την παραδοσιακή κορυφαία τοποθέτηση του καπακιού. Ο σχεδιασμός αυξάνει την απόδοση γεύσης και ταυτόχρονα δίνει στο Kennedy μια κομψή και εκλεπτυσμένη εμφάνιση .

Δεν υπάρχει δακτύλιος ελέγχου της ροής του αέρα ή το ξεβίδωμα. Αυτό το πράγμα είναι χτισμένο σαν ένα θηρίο .Η ροή του αέρα δεν είναι ρυθμιζόμενη σε αυτό, αλλά ο Κένεντι έρχεται σε 2 εκδόσεις: την τυπική έκδοση 2 καναλιών και μια έκδοση του με 4 για αυτους που παίρνουν μέρος σε διαγωνισμούς. Αυτός με τα 4 κανάλια είναι μια αεροδυναμική σήραγγα - σχεδιασμένο για αυτούς που χτίζουν πηνία κάτω στο κάτω .1 ohm εύρος. 

Kennedy RDA DeckΟ Κένεντι RDA έχει σχεδιαστεί με το πρότυπο 3-θέσεων πόλων. Στο κέντρο (θετική) θέση είναι κατασκευασμένη από χαλκό για μέγιστη συνδεσιμότητα. Οι τρύπες σύνδεσης είναι μεγάλες και μπορούν να φιλοξενήσουν εύκολα παχύτερο σύρμα για αυτους που θέλουν να τον στήσουν με χαμηλότερο εύρος Kanthal. Όλες οι θέσεις χρησιμοποιούν βίδες Phillips κεφάλι.
Το κατάστρωμα διαθέτει  2 κανάλια ροής αέρα. Εδώ είναι όπου ο Kennedy αρχίζει να παίρνει ενδιαφέρον. Υπάρχουν δύο κανάλια ροής αέρα που σχηματίζονται στην βάση του καταστρώματος.Ο αέρας τραβιέται από το κάτω μέρος της συσκευής. Στη συνέχεια ο αέρας περνά  μέσα από το κατάστρωμα μέσω των 2 καναλιών ροής αέρα και  φέρει τον αέρα δεξιά κάτω από τα πηνία. Αυτό είναι ένα παρόμοιο σχέδιο εμφανίζεται στον Μάγμα, .
Το καπάκι είναι ένα στερεό κομμάτι από ανοξείδωτο χάλυβα που φέρει το λογότυπο στο πλάι. το περίβλημα και το καπάκι είναι ένα κομμάτι . Το εσωτερικό του άνω καλύμματος είναι κωνικό σχεδιασμό που βοηθά τη ροή του αέρα και αυξάνει την απόδοση της παραγωγής ατμού. 
Kennedy RDA Air Flow DesignΟ σχεδιασμός του είναι πολύ καλά μελετημένος και  η απόδοση του  τόσο στη γεύση όσο και στην απόδοση ατμού εξίσου καλή.
Η ροή του αέρα είναι σταθερή, καθώς δεν υπάρχει έλεγχος .


Base and Top Cap: από ανοξείδωτο χάλυβα 303
– Air Tubes: από ανοξείδωτο χάλυβα 304 σε .130 "ή περίπου 3,3 χιλιοστά Διάμετρος
- Κεντρικός πόλος:  χαλκός C145
- Αρνητικοί πόλοι:  από ανοξείδωτο χάλυβα 303
- Τρύπες πολων: 0.078 "ή περίπου 2 χιλιοστά
- Βίδες: Phillips  2-56 από ανοξείδωτο χάλυβα
- Ύψος 30 χιλιοστά 
- Διάμετρος 22 χιλιοστά
- 8,8 χιλιοστά  Τρύπα Drip Tip 
- Πάχους 1mm Top Cap

Κυκλοφορεί σε 2 εκδόσεις
Την στάνταρ με 2 τρύπες και τιμή $99   
και με 4 τρύπες με τιμή  $109.99 από εδώ 
και φυσικά από την fasttech με $11.16

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε Σπυρο, με αφορμη την αναφορα σου στον Kennendy, που παρεπιτοντως, οπου και να εψαξα ειναι εξαντλημενος, βρηκα εναν της ιδιας ακριβως φιλοσοφιας και μαλιστα με εναλλασομενα tubs, δλδ με ρυθμιση του αερα. Προκειται για τον Lancia. Ειναι ολιγον τι κιτς ως προς τον σχεδιασμο αλλα εξαιρετικος σε γευση και ντουμανι, στα 1,1 ωμ που τον δοκιμασα. Ειδα, οτι διαφορες εταιρειες παραγουν μια καμπανα, εξτρα για τον Kennenty, δεν ξερω αν αυτη προσαρμοζεται και στον Lancia, θα ηθελα τη γνωμη σου μια και σ ενα βιντεακι, ειδα να τριβουν το εσωτερικο της χαλκινης καμπανας και να την προσαρμοζουν. Να σημειωσω, επειδη το ανεφερες ως προς τη στεγανοτητα, ο Lancia ειναι παντελως στεγανος, η δε χωρητικοτητα του φοβερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνωμη αλλα δεν ξερω γιατι διαγραφηκε το σχολιο. Οσο αφορα την ερωτηση τωρα . Ναι εχουν την ιδια φιλοσοφια αλλα διαφορετικο τροπο . Τον lancia τον εχω δει απο κοντά εμενα δεν με βολεύουν ολοι αυτοί οι πίροι και οι τρυπες του ειναι χωνευτές ενω στον kennedy υψωνονται και αυτο απο μονο του μπορει να δωσει αλλα αποτελεσματα.. Στον Lancia τις κλεινεις σε αυτον οχι . Για την καμπανα τωρα δεν ξερω αλλα για να υπαρχει βιντεο καποιος το εκανε τα αποτελεσματα τωρα δεν μπορω να ξερω . Ευχαριστω για την επικοινωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή