Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

DanLucas Signature Liquids . Με Ελληνική υπογραφή .

Αν και υπάρχει από την αρχή η κατηγορία στο blog μου έχω αποφύγει μέχρι τώρα να παρουσιάσω υγρά και ο βασικός λόγος είναι ότι κάθε ένας από εμάς έχει την δική του γεύση αλλά και προτίμηση στο τι του αρέσει (γλυκό ,ξινό , με αλκοόλ , χωρίς αλκοόλ, έντονο, απαλό άρωμα ) . 
Τον τελευταίο καιρό έχουν κυκλοφορήσει εκατοντάδες υγρά για να μην πω χιλιάδες από εταιρίες που συνεχώς ξεπετάγονται σε όλο τον κόσμο . Έχουν δημιουργήσει μια τεράστια παλέτα από υγρά που σίγουρα μπορεί να καλύψει και τον πιο δύσκολο ατμιστη .
Όταν έμαθα οτι η σειρά DanLucas signature είναι ενός Ελληνα που ζει στο εξωτερικό δεν μπορούσα παρά να δοκιμάσω αυτά τα υγρά και να γράψω για αυτά.
Η σειρά DanLucas signature αυτή την στιγμή αποτελείται από 3 μόνο υγρά . Το Spirit το  HoneyBrew και το Snakebite
Τα δυο πρώτα είναι γλυκά με το Spirit να περιεχέι  Coyota ενα μεξικανικό κουλουράκι με καστανή ζάχαρη κάτι σαν Custard Cream έμενα προσωπικά μου άρεσε η  ισορροπία των γεύσεων. 
Το  HoneyBrew περιέχει γαλα καρύδας, αχλάδι και μέλι ένα αρκετά καλό υγρό για τους δικούς μου γευστικούς κάλυκες  .

Το Snakebite όμως για εμένα κάνει την διαφορά σε αυτή την σειρά . Ένα πολύ ιδιαίτερο και δυνατό υγρό με ανοιχτό πράσινο χρώμα που περιέχει αψέντι, γλυκάνισο και εσπεριδοειδή .

Και τα τρία υγρά είναι σε αναλογία 70/30 vg/pg και σε μπουκαλάκι των 30ml .
Εγώ αραίωσα το snaikbite κατά 50% γιατί το βρήκα πολύ δυνατό αλλά και πάλι η γεύση και το χτύπημα ήταν δυνατό. Πραγματικά οσοι αγοράσουν αυτα τα υγρά θα πρέπει να προσέξουν το ποσοστό της νικοτίνης που θα πάρουν. Σίγουρα πιο μικρή από ότι κάνουν συνήθως .
Η επιλογή νικοτίνης που προσφέρετε είναι 0,3,6,9,12,και 18 mg


Τιμή €15,90 απο εδω  και εδω 

Βίντεο 






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου