Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Πολύ ασχολούνται εκεί στην βουλή για το Καλό των Ατμιστων και αυτό εμένα δεν μου Αρέσει .

Η ερώτηση          http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/8320903.pdf

Και η ΟΔΗΓΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
          για την προσέγγιση των νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των
κρατών μελών σχετικά με την κατασκευή, την παρουσίαση και την πώληση των
προϊόντων καπνού και των συναφών προϊόντων

Για τα δικά μας υγρά αναφέρεται από την σελίδα 45 και μετά .

Έχω βαρεθεί από όλους αυτούς που σκέφτονται και ενεργούν για το καλό μου την στιγμή που καταστρέφουν εμένα για να πλουτίζουν αυτοί .
Και για να κάνουμε και λίγο μαύρο χιούμορ . 

Τόσα χρόνια που υπήρχε βασικός μισθός και σύνταξη δεν τους ένοιαζε , τώρα που δεν υπάρχουν θα πρέπει να ζούμε περισσότερο, να δουλεύουμε με μισθούς πεινάς , σύνταξη εαν πάρεις κατι ψίχουλα απο 75 χρονών και πάνω για να περισσεύουν λεφτά στους πολιτικούς να περνάνε καλά εις υγεία των κορόιδων 

1 σχόλιο:

  1. Η βουλή για το καλό μας ας μας δώσει πίσω αυτά που μας πήρε και το δήθεν ενδιαφέρον για την υγεία μας ας το αφήσει σε εμάς.
    Εγώ ξέρω δύο χρόνια τώρα έκοψα τον δαίμονα ( συμβατικό τσιγάρο) δεν έχω βρασίματα και βήχα ούτε ζαλάδες, έκανα και μια ακτινογραφία πνευμόνων και είμαι μία χαρά.
    Αν το κράτος με τα λαμόγια του είναι μέτοχοι σε καπνοβιομηχανίες πρόβλημα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή