Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

The Vaping Olympics: USA Vendors vs. Direct Chinese Manufacturers. Πως σκέφτονται οι Αμερικάνοι

By Steven Konowe / Vapers Helping Vapers
Πολύ πρόσφατα μια  καταιγίδα έχει ξεσπάσει στον κλάδο ατμίσματος,
που έχει πάρει αυτό το ήσυχο μικρό πράγμα που ονομάζουμε  e-cig σε
μια νέα σφαίρα του αντισυμβατικόυ μάρκετινγκ. Φαίνεται ότι οι
Κινέζοι κατασκευαστές έχουν έρθει στην αγορά των ΗΠΑ για να βάλουν
τη σφραγίδα τους με προϊόντα τους, προκειμένου να μετριαστουν οι
πωλητές των ΗΠΑ που τόσο αγαπήσαμε και εμπιστεύτηκαμε για τόσο
πολύ καιρό. Χαρις στη δικαιοσύνη, το γεγονός ότι αυτοί οι Κινέζοι
κατασκευαστές έρχονται εδώ και να πωλούν απευθείας έχει κάποια
θετικά σε αυτό, καθώς και αρνητικα. Γνωρίζω, ωστόσο, ότι ορισμένοι
πωλητές των ΗΠΑ έχουν αλλάξει τις τιμές τους για να ανταγωνιστούν
σε αυτό το θέμα απο πρωτο χέρι. Για το άρθρο αυτό νομίζω ότι
πρέπει να εξετάσουμε όλες τις πτυχές τα πλεονεκτήματα και τα
μειονεκτήματα αυτα.

Πλεονεκτήματα των κινεζικών Κατασκευαστων: Προϊόντα σε χαμηλές
τιμές.
Αν και μπορείτε να πληρώσετε λίγο περισσότερο εδώ, υπάρχουν και τα
οφέλη της αντιμετώπισης με έναν πωλητή ΗΠΑ. Υπάρχει γρηγορότερη
παράδοση και συνήθως καλύτερη εγγύηση για τα προϊόντα. Είναι
εύκολο να έχουν άμεση επικοινωνία με τον πωλητή ΗΠΑ. Αν κάνετε την
έρευνά σας, μπορείτε να βρείτε μερικούς προμηθευτές των ΗΠΑ, που
βρίσκονται σε άμεσο ανταγωνισμό με τους Κινέζους κατασκευαστές.
Amy McCann Baddi με www.usavapeshop.com είναι ένας από αυτούς.
Είναι καλό να βλέπουμε ότι πολλοί πωλητές των ΗΠΑ έχουν μειώσει
τις τιμές τους για να φιλοξενήσουν το κοινό. Η άλλη μεγάλη προσπάθεια να
χρησιμοποιούν έναν προμηθευτή των ΗΠΑ είναι ότι θα δώσουμε πίσω
στην κοινότητα  ικανοποίηση και θα εχουμε έκπτωση προϊόντων, ή
βοηθώντας για τις ανάγκες των προγραμμάτων. Πότε ήταν η τελευταία
φορά που είδατε εναν κινεζο κατασκευαστή να πάει πάνω και πιο πέρα ??
όπως οι πωλητές των ΗΠΑ κάνουν; Επίσης, θα έβαζα μάλλον τα χρήματά
μου σε αυτή την οικονομία από άλλη χώρα ..

Μειονεκτήματα των κινέζικων Direct Κατασκευαστων: Μπορεί να πάρει
πολύ χρόνο για να πάρετε τα αγαθά σας.
Θα πρέπει επίσης να προσέξετε για τελωνειακά θέματα. Είναι πολύ
σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι αυτό που αγοράζετε είναι αυτό που
παίρνετε. Εάν στην αποστολή δεν σας έρχονται όλα μαζί ή ένα
κομμάτι που λείπει, θα πρέπει να περάσουν από το τρυπάνι από την
επιστροφή του.

Μειονεκτήματα των Πωλητων ΗΠΑ: Μπορεί να είναι πιο πιο ακριβό από
ό, τι των Κινέζων κατασκευαστων. Οι επιλογές μπορεί να είναι τό
ιδιο μεγάλες.
Ενώ είμαστε σε αυτό το θέμα, θα ήθελα να προσθέσω ένα δεύτερο
μέρος σε αυτό το άρθρο ονομάζονται κλώνοι ή Knock οφ. Τελευταία
δει πολλά διαφορετικά offs νοκ μάρκες com στην αγορά  να πωλούνται
σαν ζεστό κέικ, λόγω του γεγονότος ότι μπορείτε να πάρετε κάτι που
μοιάζει με το πραγματικό πράγμα για πολύ λιγότερο. Αυτό είναι ένα
εξαιρετικά αμφιλεγόμενο θέμα, έτσι δεν πρόκειται να είμαι όσο όν
αμερόληπτος. Το ατμισμα είναι ένα ταξίδι που ένα άτομο μπορεί να
είναι σε θέση να αντέξει οικονομικά. Στόχος μας ως βιομηχανία
είναι να κρατήσει τους ανθρώπους μακριά από ανάλογα προϊόντα με
οποιονδήποτε τρόπο, σχήμα ή μορφή. Δεν έχω τίποτα εναντίον στους
κλώνους ή knock offs. Προσωπικά πιστεύω στους κλώνους και στα
πολλαπλασιαστικά οφέλη.Είναι μια καλή ιδέα για όσους θέλουν το
πραγματικό πράγμα, αλλά δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά.
Κατά κάποιο τρόπο ειναι πολλές βιομηχανίες που βασίζονται σε αυτήν
την αρχή. Έχω ένα μπλουζάκι polo St. John’s Bay JC Penny  που
πλήρωσα $ 12,99 για, και έχω ένα polo Ralph Lauren που πλήρωσα
59,99 δολάρια. Το αστείο είναι ότι τα αγαπώ τό ίδιο. Απλά τα
χρησιμοποιω σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, ανάλογα με την
περίσταση. Η μόνη προσοχή εδώ είναι ότι ο κλώνος θα πρέπει να
επισημαίνενται ως τέτοιος.Δεν θα πρέπει να πωλούνται ως το
πραγματικό πράγμα. Πιστεύω, επίσης, ότι ένας κλώνος θα πρέπει να
αναφέρεται κάπου στο χώρο του site και να μην φαίνεται σαν την
πραγματική διαπραγμάτευση. Το λογότυπο επίσης πρέπει να είναι
διαφορετικο. Ζούμε σε μια κοινωνία όπου αυτό ισχύει όλη την ώρα
και αυτή η συζήτηση, είμαι βέβαιος ότι θα συνεχιστεί οσο τα
πραγματα εξελίσσονται.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου