Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Για την ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΩ.



Πριν κάποια χρόνια μια Ελληνίδα αθλήτρια που δεν την ήξερε ο πολύς ο κόσμος και που προσπαθούσε απο μονη της με λιγοστη βοηθεια καταφερε να κερδισει μονη της το χρυσο σε ολυμπιακους αγωνες και ειχε πει το θρυλικο ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΩ .
 Απο εκεινει την ιδια την στιγμη ολα τα κοράκια της πολιτικής έπεσαν δίπλα της για να κλέψουν την δόξα της και να εκμεταλευτουν την επιτυχία της για δικους τους λογους και προβολης . Ειχαν ταξει λαγους και πετραχήλια τοτε στον αθλητισμό . Δεν χρειαζεται να πω σημερα που ειναι ο αθλητισμος και ποσο τον εχουν βοηθησει ολοι αυτοι. Το βλεπετε και μονοι σας . Η ιστορια ομως που κανεις δεν μπορει να την αλλαξει κανεις γραφει μονο το ονομα της ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ την πρωτη γυναικα ολυμπιονικη της Ελλαδας και την φραση της που ακομη και σημερα μετα απο τοσα χρονια καπηλεύονται οι πολιτικοι . Μονη της το εκανε γιαυτο και ειναι ξεχωριστη . Κοντρα σε ολους και σε ολα . Κανεις εκτός απο την ιδια και ισως ουτε και αυτη δεν πιστευε οτι θα τα καταφέρει αλλα το προσπαθησε και ΚΕΡΔΙΣΕ .

Εγω θελω να παλεψω . Δεν ξερω εαν θα κερδισω η οχι . Παντα οταν παλευεις για κατι, θελεις να κερδισεις και ειναι πολυ καλλιτερα απο το να καθεσαι στα 4 (ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ) και να σε βαζουν να ψηφιζεις δημοκρατικα οποιον αυτοι θελουν( ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΜΕ ΤΣΙΠΡΑ - ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ)

Εγω λοιπον ψηφιζω ΟΧΙ γιατι πρωτα ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και μετα ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ (οχι ΕΥΡΟΠΕΟΣ)

Ψηφιζω ΟΧΙ γιατι δεν θελω να βαλω την υπογραφη μου σε κατι που λεει οτι θα σου παρω τα παντα αλλα οχι αμεσως γιαυτο μην φοβασαι.

Ψηφιζω ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΕ ησυχος

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΩ

5 σχόλια:

  1. Και με το οχι μεγαλε δε θα στα παρουν , κουνια που σε κουναγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εαν θα διαβαζες σωστα θα εβλεπες << Δεν ξερω εαν θα κερδισω η οχι >> ανωνιμε φιλε μου. Εγω οπως βλεπεις ειμαι επωννυμος και εχω το θαρρος να λεω την γνωμη μου μεσα απο ενα blog που καμια σχεση δεν εχει με την πολιτικη. Η λεπτομερια σε αυτο που λες και λεω και ας κουνιεμαι εγω ειναι οτι στο ενα θα αποφασισω εγω για να μου τα παρουν ενω σε αυτο που λες εσυ που δεν κουνιεσαι ειναι οτι στα εχουν και θα στα παρουν χωρις καν να σε ρωτανε .Αυτα φιλε μου ΑΝΩΝΥΜΕ Και εγω δεν ειρωνευτικα κανεναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όχι σημαίνει αξιοπρέπεια κ ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω ο ανωνυμος δεν εχω ιστοσελιδα για ηλεκτρονικο τσιγαρο εσυ εχεις και καλα κανεις και εισαι "¨επωνυμος", απλος αναγνωστης ειμαι.Το δικαιωμα της ανωνυμιας μου το δινεις εσυ , αν δε σου αρεσει βγαλε την επιλογη αυτη.Α σε καμμια περιπτωση δεν αποφασιζεις εσυ ( ασχετα αν ετσι νομιζεις ) αλλοι αποφασιζουν για σενα .Καλη σου μερα και καλο κουραγιο.Το ναι και το οχι ειναι εξορισμου διχαστικο ,ειδικα σε ενα λαο που εχει παρελθον σε διχασμου ετσι .Ειμαι αρκετα μεγαλος για να θυμαμε πολλα ( οχι βεβαια το 1946 αλλα τα μεταγενεστερα ασπρομαυρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή